Annonser från BloggPartner

Invitation Only

Hej alla läsare!

''Efter en stund till så kom jag fram till att dem måste ha gillat Hostel-filmerna väldigt mycket''



Invitation Only: Fem vänner anländer till en fest, helt ovetandes om att denna tillställning endast är för att dölja vad som egentligen ska komma att bli en väldigt otäck kväll.

Den börjar ganska dåligt och amatörmässigt, jag blev ganska förvånad över hur den började och fick en ganska dålig känsla inför resten utav filmen. När filmen väl kom igång och alla var på festen så insåg jag att den kändes väldigt lik Hostel på många sätt. Efter en stund till så kom jag fram till att dem måste ha gillat Hostel-filmerna väldigt mycket och försökt göra sin egna version. Jag gillar Hostel-filmerna väldigt mycket och hade inget emot att den kändes som Hostel på flera ställen.

Första halvan utav filmen var lite sådär och tråkig, men andra halvan var faktiskt ganska bra och gore-effekterna var riktigt bra och kreativa. Andra halvan innehöll också väldigt många händelser och snyggt foto, mycket snyggare än i första halvan. Gillar man Hostel-filmerna kommer man nog uppskatta den här också. Trots den skakiga första halvan, rekommenderar jag den här filmen till skräckälskare.






Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0