Annonser från BloggPartner

Svar på frågestund

Hej alla läsare!

Dags att svara på min frågestund som jag hade för ett tag sedan. Jag gillar att låta det gå ett mellan frågestunden och svaren.



Hur många filmer har du?
Svar: Just idag har jag 1062, men det kan ändras snabbt för jag får in film väldigt ofta haha!

Hur många dario Argento filmer har du? När såg du Suspiria för första gången?
SVar: Oj eftersom att jag har lånat ut några så kan jag inte räkna dem just nu, men jag har alla hans filmer faktiskt. Har dock inte Door into Darkness.

Det var min bästa tjejkompis Sofia som fick mig att se den. Jag och hon hade nationella prov i Matte B tror jag att det var och jag har aldrig riktigt gillat matte så för att muntra upp mig så gick vi hem till henne för att se Suspiria som hon gillade väldigt mycket och redan när jag såg anslaget visste jag att detta var magiskt och att det skulle bli min favoritfilm, så jag tackar Sofia för att ha introducerat mig för Suspiria och Dario Argento!

Vad känner du dig bra på inom MMA, menar vad för slags lås och grepp är du mest bekväm med? Tänker du forsätta med MMA?
Svar: Hmm jag tänker faktiskt inte avslöja sånt på min blogg då kanske mina motståndare läser bloggen och då får reda på massa info om vad jag är bra på och då kan lära sig att komma loss från sånt bra. Ja jag tänker självklart fortsätta med MMA för det är sjukt roligt och jag tycker även att fler tjejer borde testa MMA.

Hur långt är du bered att gå för att få det du verkligen vill ha? Så som i kärlek och materiella saker.
Svar: Oj vilken svår fråga, alltså jag skulle inte gå så långt att jag skadar eller mördar någon för att få det jag vill ha. Jag är en ganska snäll person så jag har svårt att ''spela fult'' för att få saker jag vill ha, men bara för det ska man inte tro att jag inte kan vara bestämd. Om jag verkligen vill ha igenom en idé till en film så är jag bestämd och låter mig inte köras över.

När har du & Tomas sex med varandra första gången? :P
Svar: Andra gången vi träffades ;)

Hur går det med under sängen? Är den klar? ^^
Vad är din apsoluta favorit film? `:)

p.s. kag insåg precis nu när jag kollade närmare på din bakgrund att det är från spirited away! ^^ (Den är så bra!)

Har du sett "Det levande slottet"?
Hoppas du har det bra!
Kram! :D


Svar: Det går bra, bara problem med överföring till youtube och skivor som jag har skrivit förut :/ Det suger verkligen, men jag ska fixa det på något sätt.

Min absoluta favoritfilm är Suspiria.

Ja jag har sett Det levande slottet och gillar den filmer :)

Hur många filmtröjor har du?

Svar: oj har inte räknat dem, men kanske 7-8 skulle jag nog gissa på. Jag vet att det är på tok för lite men jag har bara spenderat mycket pengar på film och inte så mycket på kläder. Jag ville köpa fler filmtröjor på senaste Sci-Fi mässan i Stockholm, men då hade dem inga :(

GLÖM INTE ATT VARA MED I MIN POSTER TÄVLING
HÄR.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Respect, Thomas. The force is strong with you!



Ah fuck, använde precis en Star Wars referens...



KHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

2011-04-28 @ 17:36:36
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Candy

Jag och Jacob slår dig minsann! Första kvällen HAHA! :P

2011-04-28 @ 17:49:25
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Anonym

Du är så ärlig och öppen och det är därför jag gillar att läsa din blogg. Den är fylld med passion och får mig att vilja uppfylla mina drömmar. Keep on goin'

2011-04-28 @ 20:02:53
Postat av: Ellen

Jag har inte sett Suspiria, men nu ska jag ta och kolla upp den xD



2011-05-01 @ 21:12:52
URL: http://ps-movies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0