Annonser från BloggPartner

Aftermath

Hej alla läsare!♥

Aftermath är en makaber kortfilm från Spanien som berättar historien om en nattanställd man vid ett bårhus. Detta är dock ingen vanlig anställd. Filmen visar hur han utnyttjar liken på sin arbetsplats för att stilla sina egna perversa sexuella lustar och drifter på ett ytterst grafiskt vis.

Nu var det ett tag sedan jag såg denna, men jag ville ändå ta upp den för jag kom att tänka på den idag. Den visar verkligen att det som händer efter döden inte alls är vacker. Den är ganska grafisk och om man vet med sig att man inte gillar såna här typer utav filmer så ska man inte se denna. Men till er som blir nyfikna och vill se denna så rekommenderar jag den. Jag gillar hur intensiv den känns och att man ibland bara hör hur den anställde andas och ingenting annat. Uppföljaren heter Genesis och jag har inte sett den ännu, men vill väldigt gärna se den. Att få tag på Aftermath på dvd är väldigt svårt, då den alltid är dyr eller slutsåld.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

Haha, den där är ju härlig :P



Skulle du posta några bilder från reppetitionen snart?



KRAM

2010-09-30 @ 21:21:52
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0