Annonser från BloggPartner

Wendigo

Hej alla läsare!♥

Halloween film nr#5: Wendigo, En familj i en blå Volvo krockar med en hjort på väg till en avlägsen stuga. Olyckshändelsen sätter igång en rad andra mystiska händelser som skakar familjen. Sheriffen letar efter orsaken till det som händer och då händer det ännu värre saker.

Denna var tyvärr en besvikelse. Början var ganska ointressant och dialogen brydde jag mig inte så mycket om. Den var ganska långtråkig och det tog väldigt lång tid innan filmen kom igång ordentligt. Jag gillade inte slutet helller för det kändes oavklarat. Den kändes aldrig läskig och jag undrade verkligen ifall detta var rätt Wendigo jag kollar på. Skådespelerna var okej, men det fanns inte många intressanta scener. Ibland fanns det snygga kameravinklar och kameraeffekter, men inte mer än så.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Eyeless

Ehh...förvånar mig inte...Men vill se ändå! Jag gillar att se på skit ^^

2010-10-21 @ 15:00:36
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Eyeless

Precis! Sen är det ju också intressant på samma sätt som bajs kan vara. Och så ger det perspektiv på hur en riktigt dålig film ser ut :)

2010-10-21 @ 15:26:09
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Ina

Hmm ska nog se denna ändå :D

2010-10-21 @ 21:10:37
URL: http://imprint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0