Annonser från BloggPartner

The Nanny

Hej alla läsare!♥

Halloween film nr#3:
The Nanny - En hängiven barnjungfru vet varken ut eller in när hon får ta hand om en 10-årig pojke just utskriven från mentalsjukhuset, som anklagar henne för massor med otäcka saker. Är det hon eller är det pojken som har gjort dem? Hon måste även stå ut med pojkens förtryckande far och hans mor som är tokig.

Denna var riktigt riktigt bra. Bette Davis spelar fantastiskt bra och såna här otäcka roller passar henne perfekt. Jag tycker att alla spelar riktigt bra, speciellt lilla pojken och lillasystern. Jag har sett henne i två filmer nu och hon är lika bra i båda. Filmen blir bara otäckar och otäckare och man vet inte riktigt vad man ska tro eller hur den ska sluta. Den kan sluta precis hursomhelst och både jag och mamma satt och gissade på vem det var som var ond ända fram tills slutet. Detta är faktiskt också en Hammer-film, men den känns inte som det. Det här är definitivt den bästa Hammer-filmen hittills och jag är väldigt glad att både jag och mamma råkade köpa den här filmen samma vecka, så nu har jag två utgåvor utav den.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: kicki

Guten Morgen..

Läget med dig?

2010-10-17 @ 10:17:05
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0