Annonser från BloggPartner

The Final

Hej alla läsare!

I fredags såg jag The Final, en utav de nyaste skräckfilmerna i After Dark Horror films säsong 4. Jag fick reda på den nya säsongen genom Rue Morgue och intresserade mig för denna mest. Den handlar om ett gäng utstötta och mobbade ungdomar som har tröttnat på att vara offer. De bestämmer sig för att ta saken i egna händer och kidnappar alla sina mobbare och stänger in dem i ett rum och torterar dem.

Den första halvtimman var väldigt intressant och bra uppbyggd, med att presentera karaktärerna och göra allting spännande. Sedan börjar tortyren och då blir man lite besviken. De kunde ha gjort så mycket mer med det dem hade. De hade säkert 20 ungdomar där att tortera men typ 5 blev torterade. Man fick heller inte se så mycket utav allt gore och det kan ha göra med budget, men jag blev besviken. Slutet var inte heller så jättebra, men den knöt iallafall ihop början och slutet, vilket var bra. Jag trodde att det skulle bli intensivt och att man skulle sitta och bara Aj NEEEJ! och knappt tro sina ögon, men så blev det inte. Men jag gillade ändå atmosfären igenom hela filmen och den var bra.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0