Annonser från BloggPartner

The Collector

Hej alla läsare!♥

Igår såg jag The Collector och trodde att den skulle vara ganska hyfsad, men jag hade ganska fel. Visst postern är snygg och lurar verkligenn tittaren. Handling? En skuldsatt tjuv gör inbrott i ett hus för att få ihop pengar. Väl inne i huset upptäcker han att en psykotisk mördare valt ut samma hus och riggat det med dödliga fällor. Jag tycker att den började väldigt ointressant och man fick inte alls lära känna karaktärerna tillräckligt för att bry sig om dem alls. Den är lite rörig och har ingen direkt handling från början. Väl inne i huset så är det inte alls spännande och väldigt tråkig uppbyggt.

Det enda bra med denna film är gore-effekterna som det finns en hel del utav. I en scen så försöker en katt smita ut genom ett fönster och delas i två delar (ingen riktig katt såklart), vilket var snyggt gjord faktiskt. Dödsscenerna är faktiskt bra, men det är väl det, sen finns det inte så mycket bra alls. Jag gäspade mest och ville att den skulle ta slut. Jag hoppas verkligen inte på någon uppföljare. För jag orkar inte sitta igenom detta igen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: hanka

tack, haha :)

2010-05-19 @ 15:03:39
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch, såna filmer bojkottar jag direkt, asså där de tar död på djur. För det är nått jag inte klarar av. Men om de dödar människor hej vilt rör mig inte i ryggen. Så denna kommer jag verkligen inte se bara för den där katt scenen.

Jag har hört att de har ihjäl en katt i filmen The Book of Eli, vilket jag har hängt upp mig på. För jag vill verkligen se den filmen, men p.g.a den där katt grejen så vet jag att jag kommer känna ett sånt hat gent emot hela filmen i sig. Hatar verkligen Drag me to Hell för en liten katt scen. usch...

2010-05-21 @ 05:17:03
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0