Annonser från BloggPartner

Norska filmer

Hej alla läsare!♥

Jag har redan recenserat alla dessa filmer på min blogg förut, men jag vill ändå ta upp och skriva någon rad om den ändå, för att fira denna dag ;) Jag börjar med att ta upp skräckfilmerna från Norge som jag har sett.
 
Död snö - Den bästa Norska filmen som jag någonsin har sett. Vad är värre än en zombie? En Nazistzombie!!!

Fritt Vilt - Den första Norska skräckfilmen som jag såg och jag gillade den, handlar om några ungdomar som åker på en resa och blir mördade utav en skum mördare.

Fritt Vilt 2 - Handlar om samma sak fast på ett sjukhus.

Rovdyr - En bra skräckfilm som utspelar sig i skogen.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Sv: Tack :D

2010-05-17 @ 22:36:06
URL: http://cuadro.blogg.se/
Postat av: Ina

Måste kolla in dessa filmer, Död snö verkade jättebra. Jag älskar zombiefilmer så jag kommer nog gilla den också!

2010-05-18 @ 13:49:07
URL: http://imprint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0