Annonser från BloggPartner

It's alive

Hej alla läsare!

Jag köpte en box med alla It's alive filmerna på en Sci-Fi mässa för ett eller två år sedan och jag hade faktiskt inte hört någonting om filmen, utan jag tyckte att bebisen såg så cool ut att jag var tvungen att köpa boxen. Paret Davis får ett barn som har en otrevlig vana - det dödar folk så fort det blir skrämt. Jag gillade den och jag måste nog se om den för att ge den ett högre betyg, men det jag gillade mest var utseendet på barnet och sjukhusscenen var riktigt cool.

Samtidigt som barnet mördar folk så tycker man samtidigt synd om det när polisen vill döda barnet. Även föräldrarna klarar inte av att döda barnet då de älskar sitt egna barn. Det visar hur långt man är beredd att gå för sitt eget barn, trots utseende och vad barnet har gjort. Titeln får mig att tänka på repliken ''It's alive'' i Frankenstein filmen så det är lite roligt. En re-make på denna film är på väg så jag är spänd på att se hur den kommer att vara och hur utseendena på barnen kommer se ut. Jag ska nog kolla in re-maken snart också så att jag kan recensera den och kanske varna er ifall den är dålig. 

 


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0