Annonser från BloggPartner

Tarantino Tema

Hej alla läsare!

Nu har Alexander suttit och gixat ihop en ny design och ett nytt tema på min blogg, Tarantino tema och jag hoppas att ni kommer gilla det. Jag har ritat alla bilderna som syns och jag ska börja köra med egenritade bilder som design nu framöver. Jag har även lagt till en veckans film under min information på bloggen så att jag kan ge en väldigt bra film extra uppmärksamhet i en hel vecka, så en hel del ändringar har skett på min blogg. Jag kommer ändra lite mer saker för att göra bloggen ännu bättre, men just nu nöjer jag mig som det är och jag älskar min nya design. Tack Alex för allt hårt jobb♥ Nu kommer det att bli massor med Tarantino och annat härligt framöver.

Nu till vinnarna utav mina mini-tävlingar. Från topp tre lista tävlingen blev Kicki och vinnaren utav min dräkt fråga blev Denise, men det betyder inte att jag ska vara The Crow bara för att hon gissade på det, utan min dräkt avslöjar jag mycket senare. Priset för vinsterna är att få en ritad teckning utav mig.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Herre min alien! Jag trodde jag klickat in mig på fel sida! Men gillar den nya designen skarpt!



2000 för alien boxen!!!!!?!?!? Jag tar tillbaka det där "kosta vad den vill" för så jävla rik är jag ju inte. Men skit med, för den är ju sjukt snygg..

2010-03-14 @ 02:19:09
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jippi :)

2010-03-14 @ 09:49:44
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: ella/della

ingen orsak !

hur mår du ? :D

2010-03-14 @ 11:02:38
URL: http://grisflygarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0