Annonser från BloggPartner

Ebola Syndrome

Hej alla läsare!♥

Jag mår fortfarande dåligt, men måste ändå recensera lite film så att jag har något att göra. Denna gång blir det Ebola Syndrome som jag såg för några veckor sedan. Den öppnar med en man, Kai som mördar några människor och tänker döda en liten flicka, men misslyckas och flyr därifrån. Sedan får man reda på att det har gått ganska många år och nu jobbar Kai på en restaurang och flickan som han försökte döda kommer in till hans restaurang och känner plötsligt att mördaren finns på restaurangen. Kai åker till Sydafrika där han smittas med Ebola Syndrome och överlever och han fortsätter sedan att sprida viruset på hemska sätt.

Jag trodde att den skulle vara äckligare och hypen kring denna är stor, men den förtjänar det inte. Men lite smårolig är den och Kai är helt galen. Den flyter på bra, men den var inte som jag trodde när jag köpte den. Rue Morgue hade skrivit en intressant artikel om den, vilket fick mig att vilja se den. Men om ni gillar galna asiatiska filmer så kan ni ge denna en chans.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0