Annonser från BloggPartner

Meat Grinder

Hej alla läsare!

The Meat Grinder är en Thailändsk film.Bood arbetar som nudelförsäljare, men affärerna går inte bra och hon har svårt att försörja barn och betala räkningar. En dag hittar hon en död man och börjar därefter tillaga nudlar på ett annorlunda sätt och då får hon mer användning för sin ''Meat Grinder''.

Denna såg jag på våran filmkväll natten till måndag och jag var lite trött innan jag började kolla, så jag kommer inte ihåg alla detaljet alltför bra. Denna film var galet snygg på många ställen, speciellt en scen då en tjej är fast i en tank med kroppsdelar och så kommer det in massor med blod i vattnet och på locket och det ser så snyggt ut. Det fanns även en scen som innehöll klipp ifrån ett par som hade sex med varandra och klipp från Bood som sköljde rent en död kropp från blod och dessa klipptes in så snyggt med varandra. Det enda negativa är berättandet, som är väldigt rörigt, speciellt om man är trött. Den hoppar fram och tillbaka i tiden väldigt fort och väldigt mycket.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har skickat ett mejl nu :P

2010-07-29 @ 10:50:06
URL: http://psellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0