Annonser från BloggPartner

The Man who lauhgs

Hej alla läsare!♥

Igår såg jag en väldigt bra film som heter The Man who laughs och handlar om en pojke som blir torterad genom att ha fått en del kött avlägsnat så att det hela tiden ser ut som att han ler. Man får sedan se honom när han är äldre och leendet ser riktigt creepy ut. Min favoritskådespelare Conrad Veidt har huvudrollen och gör den som vanligt fantastiskt bra. Det var även hans roll i denna film som inspirerade Jokern-looken i allra första Batman.

Jag vet att många inte gillar stumfilmer, men jag älskar dem. Fotot är snyggt och den är väldigt mysig. Expressionistiska filmer från Tysklan under 20-talet är de bästa filmerna.


Om ni gillar gamla filmer, så rekommenderar jag denna varmt.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Carro

Är den läskig?

2010-01-21 @ 13:04:11
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Pussybear

wow, ser väldigt spännande ut! Kan inte första hur jag har kunnat missa denna! :O

2010-01-21 @ 16:31:14
Postat av: Candy

Gaaaaah, det ser asläskigt ut med hans mun! =O



Svar: Åh gosse, två bh:ar! Skulle aldrig klara av att ha så få, jag älskar underkläder. ^^ Har säkert närmare trettio BH:ar och femtio trosor. >_<

2010-01-21 @ 19:45:53
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Sofia

WOW! :D det här kan vara något jag gillar! ^__^

2010-01-21 @ 20:44:25
URL: http://www.sighco-somace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0