Annonser från BloggPartner

Final destination

Hej alla läsare!♥

Inatt
satt jag och min pojkvän och kollade på Final destination filmerna. Vi har båda sett alla tre förut, men vi ville friska upp vårat minne. Vi kollade på del 2 och del 3, vi tänkte se del 1 också, men vi var för trötta. Jag tycker väldigt mycket om del 2 och del 3. Tvåan har de snyggaste morden, handlingen flyter på bra och krock-sekvensen är väldigt snygg. Jag tycker att den är mycket bättre än ettan, fast jag gillade den också.
Handlingen i dessa filmer?  En person får alltid en syn om något hemskt som kommer att hända och räddar alltid några personer ifrån en säker död. Efteråt börjar personerna att dö en efter en.
Jag tycker också att del 3 har snygga dödsscener och bergodalbane-scenen är väldigt snygg. Jag blev däremot väldigt besviken på fyran, tråkig och ganska ful.
Nu ska jag och min pojkvän äta något.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: pia

ja:) jag vill typ fara till piteå och se den i 3D.. inte så långt ifrån där ja bor så:)

2010-01-02 @ 14:06:00
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: pia

jaa vart typ sugen påre:D

2010-01-02 @ 14:08:17
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0