Annonser från BloggPartner

Untraceable

Hej alla läsare!♥

Ganska obehaglig på vissa ställen.



Jennifer Marsh (Diane Lane) arbetar på FBI:s avdelning för internetrelaterade brott. Hon trodde hon hade sett allt, tills hon stöter på en mördare som lägger upp sina offer på nätet, och dödar dem med hjälp av sin hemsidas besökare. Det dröjer inte länge innan de hon känner blir indragna och det blir en kamp mot tiden.

Jag såg Untraceable med Tomas som också gillade den. Denna var faktiskt ganska obehaglig på vissa ställen och det är sällan filmer får mig att känna så och det vann den på ganska mycket. Handlingen fick mig att bli väldigt intresserad utav att se filmen och den gjorde mig inte besviken. Spänningen höll sig igenom hela filmen pga att morden utspelade sig via internet och man undrade hela tiden hur allting hängde ihop. Jag tycker att filmskaparna fick ihop filmen på ett bra sätt som gjorde mig nöjd. Den var definitivt bättre än förväntat och den förtjänar en fyra. Jag tycker definitivt att den här är underskattad och att fler borde kolla in den.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

den där har jag velat se ett tag, ska se till att beta av den också! kul att du gillade den! ^^

2010-12-05 @ 01:02:13
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Ina

Jag gillar denna!

2010-12-05 @ 20:53:09
URL: http://imprint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liknar den här filmen saw? Är det också fällor i filmen, har velat se den ganska länge för jag har hört att den liknar saw lite, vad tycker du?

2010-12-06 @ 15:00:33
Postat av: Placebohoe

Anonym: Nej det tycker jag inte. Det är inga fällor för offren kan inte själva påverkar ifall de tar sig ur det dem är inne i.

2010-12-07 @ 21:15:00
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0