Annonser från BloggPartner

Hatchet II

Hej alla läsare!

Ungdomarna på 80-talet växte upp med Jason, Freddy & Michael och vi ska växa upp med Jigsaw & Victor Crowley.



Startar direkt där förra filmen slutade. Marybeth lyckas fly från den deformerade mördaren Victor Crowley. Hon återvänder dock snabbt till träskmarkerna tillsammans med en armé av jägare för att utkräva hämnd mot Crowley, men det går inte riktigt som de har tänkt sig.

Jag hade längtat efter denna i flera år och äntligen så såg jag Hatchet II. Jag tycker att första filmen var awesome och hade nog lite för höga förväntingar på denna. Marybeth spelas denna gång utav Danielle Harris som är välkänd inom skräckgenren. Känslan som finns i ettan finns inte i den här filmen, men det som är bra med den här är allt splatterscenerna som är rktigt bra gjorda, men som inte känns lika originella som den i ettan. Storyn i denna känns inte lika intensiv som i ettan och karaktärerna är inte alls lika roliga som i första, men jag gillar att man fick se fler tillbakablickar utav Victor Crowleys liv när han var yngre och hur det gick till när han föddes. Jag hoppas verkligen på fler Hatchet uppföljare för det känns som att denna kan bli nästa Fredagen den 13:e serie om ni förstår vad jag menar. Ungdomarna på 80-talet växte upp med Jason, Freddy & Michael och vi ska växa upp med Jigsaw & Victor Crowley. Jag vill gärna ha den här i filmsamlingen och hoppas på att denna släpps snart.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Zandra

Det ända som var bra med filmen var splatter scenerna :)

2010-12-17 @ 17:51:40
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Candy

Om den här verkligen är sämre än den andra så kommer jag ju att ge den typ en etta eftersom den första fick en trea av mig. >< men jag är väldigt nyfiken på att se den hur som helst! Försökte ladda ner den men det blev bara 17 sekunder fastän det stod att det skulle vara hela filmen och jag väntade tills de laddat klart. Så jag år väl vänta tulls den kommer på DVD:

2010-12-17 @ 18:10:58
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0