Annonser från BloggPartner

Piranha II: The Spawning

Hej alla läsare!

Ett sjunket fraktfartyg i Karibiska havet är föremål för människors försvinnande. En av de försvunnas mor bestämmer sig för att undersöka saken och upptäcker då ett gäng pirayor som mer än gärna äter allt och alla som kommer ner i havet.

Redan från första scenen såg man vilken b-film denna var, men b-filmer är inte alltid dåliga, men detta var en riktigt dålig sådan. Det fanns nog inget bra med denna filmen, förutom att pirayfanskapet flög. Ja dem flög upp på människor och bet ihjäl dem, men tyvärr så lyfter inte ens det filmen ifrån att få en etta och som ni vet så ger jag sällan ettor. Jag blev även förvånad att James Cameron står som medregissör på denna film för såhär dåliga filmer gör han inte (och nu kommer Candy påpeka att jo det gör han pga hennes hat mot Titanic), men enligt mig så gör han inte det. Fotot var dåligt i denna film, karaktärerna brydde jag mig inte om, nej se första filmen istället som är mycket bättre än denna.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jo, det görhan. ;) HAHAHAHAHA!

2010-08-18 @ 20:39:05
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0