Annonser från BloggPartner

Run! Bitch Run!

Hej alla läsare!♥

Såg denna film idag, Run bitch run. Känns som en mycket sämre The Last house on the left rip-off. Det är en rape/revenge film, men inte särskilt intressant. Den handlar om två skolflickor Rebecka och Catherine som åker runt och säljer religiösa prylar, men en dag knackar de på fel dörr och helvetet böjar. Jag tyckte inte att det fanns så mycket intressant i denna film, förutom bra musik lite då och då, inget nytt heller. Jag gillar hämndfilmer, men den här var inte bra. Det har även filmat så att det ska kännas som 70-tal, antagligen för att casha ännu mer in på Last house on the left känslan. Ni som inte gillade Last house on the left filmerna kommer nog antagligen att hata denna och jag kan inte säga emot er alls.

Jag gillar rape/revenge genre för det är underbart när ''svaga'' och utnyttjade kvinnor får styrka och mod nog att hämnas på sina förövare, men jag gillade inte denna ändå. Om ni gillar denna genre så kan jag tipsa om Last house on the left filmerna, I spit on your grave och Demoniacs. Jag vill ge den en etta, men hittar inte min 1/5 bild så jag får ge den den svagaste tvåan någonsin sålänge.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

den här filmen va en dålig bfilm tycker jag, såg den för några månader sedan.

2010-04-19 @ 00:00:20
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha gillar titeln dock:)

Ha en bra dag!

2010-04-19 @ 08:00:12
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0