Annonser från BloggPartner

Inte bra nu..



Just nu mår jag inte så bra, jag kan verka glad på utsidan, men på insidan gör det ont. Jag känner mig så ensam nu, verkligen ensam och det känns som att dåliga saker kommer hända snart. Jag får alltid en speciellt känsla innan någonting händer och den känslan har jag nu. Jag vill bara ha någon att gråta ut mot nu, men när ingen finns så får man göra det i ensamhet bara man får ut det man känner. Många tyckte att mitt förra inlägg och tips var bra, så jag vill ge er fler tips till på vad som brukar hjälpa mig. Så detta är vad jag ska försöka göra ikväll och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

♥ Gråt ut om du känner för det för då släpper du ut dina känslor och du kommer känna dig lättad efteråt, som att en stor börda har lyfts från dina axlar.

♥ När jag känner mig frustrerad brukar jag sätta i en skiva i min stereo, skruva upp ljudet högt och hoppa hopprep och det hjälper mycket. Man tränar bort det man känner och får utlopp för all ilska. Jag brukar träna tills jag är helt genomsvettig och det känns JÄTTEBRA!

♥ Var med någon du känner dig trygg med, eftersom att jag inte kan det nu så får jag tänka på någon jag känner mig trygg med. Då tänker jag på härliga minnen och hur bra personen får mig att må och att jag faktiskt är viktig.

♥ Har du nånting som är trasigt eller som du inte behöver längre så kan du ju slå sönder eller kasta iväg det. Att slå sönder och kasta saker känns riktigt bra. Bara du inte skadar dig själv eller någon annan när du gör det, så är det bra.

♥ Gör något du älskar, att kolla på film får mig ofta på bättre humör.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Pussybear

Åh de här tipsen du gett ger mig faktiskt en liten härlig känsla som får mig att tänka på Max i Vildingarnas Land :)

Känns som en bra idé att slänga in lite rena frihetskänslor och bara släppa ut djuret i sig ^^

2010-04-05 @ 20:34:15
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com/
Postat av: Michalw

Bra tips där. Just det där att träna bort ilska är bra. Jag har en slagsäck hemma som jag brukar köra med. Bara sätta på hård musik och slå.

2010-04-05 @ 20:45:58
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: lullu !!

bra tips Sarah! jag ÄLSKAR din blogg! :) hoppas jag blir lika bra som dig någon dag.

2010-04-10 @ 12:00:10
URL: http://louiseolesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0