Annonser från BloggPartner

Alexander säljer DVD!

Hej alla läsare!

Jag vill påminna om de dvd filmer som Alexander säljer, bland annat en signerad Twilight. Den signerades utav Edi Gathegi på Sci-fi mässan i Stockholm 2009. Om ni vill kolla in den kompletta listan på dvder som han säljer så finns de här!


Alla som har sett auktionerna här får 10kr rabatt på frakten! Bara att nämna det när ni svarar på vinnarmailet =)

 

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG HÄR. JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM GRYMMASTE HEADERN, SÅ OM NI GILLAR DEN SÅ RÖSTA. NI KAN RÖSTA EN GÅNG VARJE DAG FRAM TILLS LÖRDAG. ALLA SOM RÖSTAR BLIR LÄNKADE ♥


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter lokande med filmerna... har inte den första twilght filmen...



och självklart röstar jag på dig! :)

2010-04-18 @ 02:32:42
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej vännen :)

hur är det med dig idag då?

2010-04-18 @ 11:00:12
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Alexander

Fick ett bud på min Bond-samling nyss!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0