Annonser från BloggPartner

A Blade in the dark

Hej alla läsare!

Nu ska jag tipsa om en italiensk skräckfilm (italienska skräckfilmer är bland mina favoriter), A blade in the dark. Den handlar om Bruno som hyr ett stort hus där han skall komponera musiken till en ny skräckfilm, men han börjar höra saker och människor runtomkring honom försvinner. På ljudbandet med musiken hör han ett underligt meddelande, i badrummet finns torkat blod och spår efter ett knivhugg, och trädgårdsmästaren går och släpar på en svart säck. Han börjar närma sig lösningen på allt det konstiga som händer, men då blir han plötsligt måltavlan. Om ni finner det här  intressant så tycker jag att ni definitivt ska se den. Om ni gillar italienska skräckfilmer så tycker jag också att ni borde se denna. Jag kommer ihåg att det var två scener i denna filmen som stack ut, men jag vill inte spoila någonting.

Jag såg denna med min kompis Sofia och vi gillade den och tyckte att slutet vat jättebra och lite creepy, men jag vill gärna se om den för ett att kanske sätta ett högre betyg.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0