Annonser från BloggPartner

I'm coming up for air

Jag längtar tills jag får köpa nya filmer! Jag mår lite bättre nu, men har känt mig lite svag och haft huvudvärk de senaste dagarna. Jag har börjat skissa och färglägga min tatuering som jag ska fixa i Polen. Den kommer bli riktigt snygg och jag längtar tills jag får visa upp den. Jag vill även skaffa piercing i näsan igen, så det ska jag nog fixa i Polen eller innan. Idag har jag jobbat och imorgon ska jag också jobba fast då blir det på kvällen. 
   Det jag har tänkt mycket på är hur jag är när jag är med tjejkompisar och varför jag inte har så många tjejkompisar. Jag känner mig ofta underlägsen och fulare än tjejerna jag umgås med. Jag tycker mer om att umgås med killkompisar för jag känner att jag kan vara mig själv då till hundra procent då. Men jag skulle såklart vilja bli bättre kompis med mina tjejkompisar och få fler. 
   Jag tycker mycket om denna bild som jag har ritat för att den är så söt och väldigt enkel. 

 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: therese

tack tack =)

2009-07-07 @ 21:21:49
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt bild :)

2009-07-07 @ 21:29:31
URL: http://tillay.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken fin bild. Man känner värmen från en utsträckt hand!



Om du inte har massor av tjejkompisar ska du inte sörja. Det finns olika sorters människor och en del har lättare att få kontakt men det betyder ej att det blir bra relationer på djupet. Ofta ganska ytligt. Tjejer kan tyvärr vara svårare än killar. Synd tycker jag! Jag tycker du ska koncentrera dig på att vara lättsam och glad så kommer allt automatiskt. Vem kan motstå någon som ler mot en? Ha en fin kväll, kram

2009-07-07 @ 21:43:07
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: jennie

visst är dom=)

2009-07-07 @ 21:47:48
URL: http://theresemamma.blogg.se/
Postat av: en hemlig beundrare!

Jag tycker att det är sjukt konstigt att du känner dig så underlägsen och fulare än andra tjejer. Är du säker på att det inte är tvärtom?...

Din osäkerhet speglar din "personlighet" ibland tycker jag. Du är en liten fågel som måste börja flaxa lite mer med dina vingar, så du kommer ut ur din nöt, den nöt du kallar för ditt svaga självförtroende.

Tro på dig själv, våga chansa.

Det är inte alltid man trivs med samma kön, men det betyder inte heller att du inte är omtyckt av samma kön heller... Invecklat! Men förstår du vad jag menar?

Du måste slappna av mer när du är med tjejer också. Jag menar, det är ju killarna som dömer dig för hur du ser ut osv.

Tjejer är mer invecklade och djupare människor än killar. Tro mig det är roligare att hänga mer tjejer, det finns mer att hämta där. Killar är mer ytliga.

Jag tror tyvärr att du "söker tröst" hos killar, därför känner du dig tryggare där.

Men om du "bjuder" lite mer av dig själv, och finns där som stöd till dina tjej kompisar, så tror jag att det kommer att påverka era kompis förhållande positivt!

Du som har en sån otroligt djup personlighet, så tror jag att du kommer att komma långt om du bara slappnar av lite mer. Det känns som att du håller mycket inom dig. Självklart så ska man inte säga allt, men ibland så måste man tyvärr lätta på hjärtat också för att klara av livet!

Du är inte ensam med dina bekymmer!



Söt bild!

;)



2009-07-08 @ 02:59:45
Postat av: Pussybear

åhå Sarah jag vet vem som är din hemliga beundrare eftersom jag känner igen skrivsättet :P Dock tänker jag bara kortfattat säga vad som jag vet och som jag vet är sant. Du är inte underlägsen någon, du är inte fulare en någon; precis som de förbjudna orden "bra" och "dåligt" aldrig borde ha uppfunnits så finns det ingen anledning att tänka i dem banorna eftersom alla dina vänner vet att du är en härlig person <3

2009-07-21 @ 00:13:20
Postat av: Candy

Jag har också svårt för att umgås med tjejer, men det beror mest på att jag tycker att tjejer överlag är tråkigare än killar- i alla fall tjejer i min ålder. Jag skulle inte klara av att ha en så där stereotypt tjejig relation med en tjejpolare, du vet shoppa och fika hela dagarna och över fikan diskutera smink och kändisar. Nej fy.



Hur kommer det sig att du ska tatuera och pierca dig i Polen? Är du därifrån urpsrungligen? Jag känner två som föddes i Polen! ^^



Svar: Då tycker jag att du ska köpa den, för den är väldigt billig! Nu har jag iofs inte provat den, den kanske inte passar, men jag tror att den ska vara perfekt.

2009-07-22 @ 20:46:19
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0