Annonser från BloggPartner

The Grey

Hej alla läsare!♥
 

 Liam Neeson var bra som vanligt, men han spelade samma typ av roll som han har gjort den senaste tiden.

 
 
The Grey: En grupp hårdingar från en oljerigg, som överlevt en flygolycka i Alaska, kämpar mot dödliga skador och skoningslöst väder då de endast har några dagar på sig att fly från is, snö och ondskefulla vargar.
 


 
Det största problemet var att filmen lämnade mig helt oberörd, vilket var riktigt synd för jag tyckte att handlingen verkade vara grym innan jag såg filmen. Den började helt okej, men blev sämre och sämre. Frozen är en film som lyckades ta vara på den obehagliga stämningen med vargar, kyla och att ha svårt att ta sig ifrån en plats utan att riskera livsfarliga skador. The Grey saknade intensiteten som behövs i såna här filmer. Liam Neeson var bra som vanligt, men han spelade samma typ av roll som han har gjort den senaste tiden. 
 


 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Liam är en bra skådis men det är så tråkigt när en film lämnar en helt oberörd, speciellt när man själv verkar tycka om den :)

Svar: Ja det är verkligen synd :P
Placebohoe

2012-09-15 @ 10:25:23
URL: http://ihyttan.wordpress.com
Postat av: Lina

Nu tappade jag helt suget på att köpa denna filmen, så det få bli när den är billig.

Svar: Men du kanske kommer gilla filmen? Sånt vet man ju aldrig :P
Placebohoe

2012-09-15 @ 22:07:18
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0