Annonser från BloggPartner

Alien vs Ninja

Hej alla läsare!

''Alien vs Ninja är en underhållande film, men inte mycket mer än så om man jämför med liknande filmer.''



Alien vs Ninja: Ett gäng ninjor ser ett mystiskt ljussken lysa upp deras skog och några av svärdmästarna ger sig ut för att undersöka det underliga meteoritfallet. Döm om deras förvåning när de står öga mot öga med fjälliga utomjordingar och en vasstandad monsterdelfin med mord i sinnet samt ett oroväckande intresse för jordiska honor! Det dröjer inte länge innan ett intergalaktiskt krig rasar mellan två världars dödligaste soldater och alla möjliga sorters blod sprutar i minut efter minut.

Jag köpte den här filmen utan att egentligen veta någonting om den. Titeln tilltalade mig och den var ganska billig så därför bestämde jag mig för att köpa den. Det som jag gillade med filmen var fightingscenerna. Jag gillade koreografin, vinklarna och små udda detaljer som man fick se ibland. Det som däremot var lite trist var fotot som var ganska grått och färglöst på en del ställen, lite intensivare färger har stärkt filmen en del.

Monstret i filmen var faktiskt riktigt söt och jag skrattade varje gång jag såg den. Den rörde sig roligt och ''födde'' väldigt söta egna små monster. Det var en hel del blod och monsterslem på många ställen, vilket alltid är positivt, men i vissa scener när någon blev knivhuggen så såg man inget blod alls och det drog ner betyget lite. Alien vs Ninja är en underhållande film, men inte mycket mer än så om man jämför med liknande filmer.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Haha, karaktärerna. <3

2011-07-01 @ 19:33:46
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Jakob

Tack måste jag kolla upp...

2011-07-01 @ 22:11:24
URL: http://jakobia.se
Postat av: Anonym

Haha låter riktigt rolig, ska se den!

2011-07-03 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0