Annonser från BloggPartner

A nightmare on Elm Street part 3

Hej alla läsare!

Dags att recensera tredje delen i serien A Nightmare on Elm street och det är Dream Warriors som jag ska skriva om nu. Några ungdomar är intagna för vård. I deras drömmar figurerar Freddy. En läkare och en psykolog försöker med gruppterapi rädda dem. I huvudrollerna har vi bland annat Patricia Arquette, Jaohn Saxon, Laurence Fishburne Heather Langenkamp och såklart Robert Englund.

Jag gillar denna del och ettan mest, för jag tycker att de är mest kreativa och välgjorda. Den bästa scenen är när en kille drömmer och Freddy är då utklädd till en liten docka som sedan blir stor och skär ut alla ådrorna på killens handleder och fötter och då blir han som en marionettedocka, som Freddy styr. Jag har alltid tyckt att denna innehåller de coolaste och mest kreativa morden och attackerna.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka vann Aldora-tävlingen? :)

Var med där och har inte sett om nån vann så är nyfiken :D

2010-05-01 @ 22:41:35
URL: http://jennysfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0