Annonser från BloggPartner

Where the wild things are

Hej alla läsare!

Igår var jag och Alex på bio och såg where the wild things are. Jag gillade den, men Alex hatade verkligen den, oj vilka hattal han höll när vi kom hem. Han hade problem med det mesta i filmen, han tyckte att alla hade ADHD och att det inte fanns någon handling.

Det jag gillade med den var musiken och alla barndomsminnen jag fick. Fick massor mer glada minnen från mig och pappa tillsammans, men jag kände även hans ensamhet, vilket  gjorde mig ledsen. Jag tycker att de tacklade ämnet ensamhet på ett bra sätt.

Idag ska jag inte göra så mycket, visar upp fler nya filmer som jag har fått sedan. Jag ska nog kolla på fler Elfen Lied avsnitt och säkert någon mer film tillsammans med älskling.

Filmen är inte animerad, detta är en bild från boken.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0