Annonser från BloggPartner

Hell Night

Hej alla läsare!

Det här ska tydligen vara en skräckfilmsklassisker och då undrar jag på vilket sätt då?



I college är det mångas dröm att få bli medlemmar i de populäraste elevföreningarna. Marti och hennes kompisar får chansen, men de ska utsättas för ett prov: Övernattning i Garth Mansion. Garth Mansion är ett hus med ett blodigt förflutet. Ett antal år tidigare mördades ägarfamiljen av dess fader. En kropp saknades då polisen kom... Ungdomarna bestämmer sig för att åtta sig utmaningen. De som redan är medlemmar planerar en kväll full av trick som ska skrämma de övernattande. Men det visar sig att Garth Mansion inte blivit platsen för tillräckligt många mord - ännu.

På filmtipset skulle denna vara en trea för mig, men den här var så tråkig och det hände knappt någonting alls. Fotot var inte särskilt snyggt och det fanns ingenting som drog mig till filmen. Det här ska tydligen vara en skräckfilmsklassisker och då undrar jag på vilket sätt då? Kan någon nämna en enda klassisk scen från den här skräckfilmen. Den var inte heller fylld med originella dödscener och den skulle vara fylld med blog och äckel, men vart fanns det? Tur att Linda Blair har varit med i bättre filmer än denna för nej det här var ett riktigt sömnpiller och jag kollade på klocan väldigt ofta för att se hur lång tid kvar det var av lidandet. Hell Night? Hell No!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Usch! jag hatar att råka ut för filmer som är rena nitlotterna!

2010-12-15 @ 19:18:00
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Candy

Hahahaha fy fan! Laddade ner den här igår. ja, då vet man vad man har att se fram emot då...

2010-12-16 @ 00:34:59
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0