Annonser från BloggPartner

Min helg

Hej alla läsare!♥
 
Min helg kan summeras upp av film och mma. Jag har tittat en del på filmen, testat lite med redigeringen av Man in the Forest och kollat på en del mmamatcher då det har varit väldigt många mmagalor i helgen. Imorgon ska jag till skolan för att titta på Possession och sen ska jag träna. Denna vecka är shootfightingvecka och jag hoppas att jag kommer få en match, men jag tror inte att jag får det. Min kompis på klubben kommer nog få match och jag ska hjälpa och stötta henne så gott jag kan. Nu ikväll ska jag och en speciell pojke titta på en av mina favoritfilmer Braindead. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0