Annonser från BloggPartner

Grym lördag

Hej alla läsare!♥
 

Träning, mys och UFC 165

 
Jag började min lördag med att träna Muay Thai på min klubb Nexus i ungefär en och en halv timma. Efter det var jag tvungen att fixa en del saker och stressa lite, för att sedan åka hem och förbereda mig inför kvällen. Jag ladade middag till mig och en till, det blev en väldigt god middag och sen tittade vi på UFC 165 tillsammans. Känslorna som kom fram under Jones vs Gustafsson var många och tårarna var nära, vilken jävla fantastisk match!!!!! 
 
 
En del av middagen (hann inte ställa fram allting)
 
 
Idag har jag mest latat mig, för att sedan ta itu med några saker och slutligen se en film. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0