Annonser från BloggPartner

Nattligt tänkande

Hej alla läsare!♥
 
Jag sitter ofta uppe sent på nätterna, kollar på någon film och bara tänker massor, jag gillar både att tänka mycket på nätterna, men det finns mycket med tänkandet som jag inte heller gillar. Inatt är en sådan natt då jag inte gillar mina tankar, dom får mig bara att bli ledsen och känna mig väldigt ensam, för man kan inte fly från sina tankar när man är inlåst med dom i sitt eget huvud. Vi får se om det kommer bli mer positiva tankar imorgon, nu ska jag fortsätta titta på någon film för jag pallar inte att sova, FUCK. 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Hoppas du får positivare tankar snart <3

Svar: Tack Anna <3
Placebohoe

2013-10-13 @ 08:23:12
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Stamp-E

nätterna är ju både ens bästa vän och sin värsta fiende... det ligger ju en tung sanning bakom ordspråket "det är alltid som mörkast innan gryningen"

natten förgrumlar ens positivitet och förstärker tyvärr netativa tankar...

men sen är det ju så jävla skönt rent ut sagt att bara vara på natten... hemligheten är att inte tänka...

hoppas du kom till ro och fick sova....

var rädd om dig..

Kram Stamp-E

Svar: Ja precis. Lyckades somna efter ett tag och mår iaf bättre idag. Tack!
Kram!
Placebohoe

2013-10-13 @ 10:38:59
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Emmi

Mår du bättre idag? <3

Svar: Jadå, tack så mkt!
Placebohoe

2013-10-13 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0