Annonser från BloggPartner

Donera pengar till Anya och Bloody Rare

Hej alla läsare!♥
 

Jag har två nya kampanjer på gång och båda är indieskräckfilmer som man kan donera pengar till.

 
Var med och hjälp oss att ta fram mer skräckfilmer i Sverige. Om du har ett paypalkonto så kan du donera till Bloody Rare om du inte har det så kan du donera till Anya. Jag gjorde en kortfilm Anya och nu ska jag göra en prequel till den som kommer fokusera ännu mer på skräck. Bloody Rare kommer vara en film som innehåller 5 kortfilmer som alla kommer fokusera på temat hämnd. Min kortfilm i Bloody Rare kommer vara en konstig Rape/Revenge film. Om ni har några kronor över så tycker jag att ni ska donera, minimumbeloppet är en dollar och för det priset får man en liten ''perk'' som en shoutout on twitter och donerar man ännu mer får man posters, förhandsvisningar osv. 
 
Donera pengar till Bloody Rare
 
Här är en teaser för Bloody Rare
 
 
 
Donera pengar till Anya 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0