Annonser från BloggPartner

Deadly Friend

Hej alla läsare!♥

Deadly Friend: Paul är ett nyinflyttat barn med roboten BB som vän och beskyddare. Han lär känna grannflickan Samantha, som bor med sin våldsamme pappa. Pappan knuffar Samantha ut för en trappa vilket leder till hennes död. I ett försök att rädda Samantha ersätter Paul hennes hjärna med BB:s "robothjärna.

 
 
Deadly Friend innehåller den mest kreativa och coolaste scenen som involverar en basketboll, det var faktiskt ett skäl till varför jag ville se denna film. Jag såg en bit av basketbollsscenen och jag var genast fast, var tvungen att se filmen. Hur jag kan ha missat Deadly Friend innan idag vet jag inte. Relationen mellan karaktärerna är väldigt fin och det är en mysig 80-tals skräckis med en duktig Kirsty Swanson. Roboten i filmen är gullig och jag gillar att filmen blir mörkare och mörkare. Jag gillar Wes Craven och tycker att han är en duktig regissör, men han har definitivt gjort bättre filmer, men Deadly Friend är fortfarande en mysig 80-tals skräckis som ibland kan bli lite tråkig. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0