Annonser från BloggPartner

Strippers vs Werewolves

Hej alla läsare!♥
 

''Strippers vs werewolves var precis så som jag trodde att den skulle vara men med mycket fulare varulvar.''


Strippers vs Werewolves: När varulvsledaren Jack Ferris oavsiktligt dödas på en strippklubb så måste flickorna som arbetar där se till att träna upp sig tills nästa fullmåne när hans blodtörstiga Wolfpack kommer för att hämnas.
 
 
Strippers vs werewolves var precis så som jag trodde att den skulle vara men med mycket fulare varulvar. Jag skrattade bara när jag såg dom (men det kanske var meningen?) Jag hade hoppats på att den här skulle sticka ut bland alla skräckfilmer som involverar konstigheter på strippklubbar, men den kändes inte speciell. Fast om jag ska välja mellan denna och Zombiestrippers, så tycker jag att denna är bättre och man får ungefär det man förväntar sig, tuttar, blod, fula varulvar och en ganska tråkig film.
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0