Annonser från BloggPartner

Sci-fi mässan imorgon

Hej alla läsare!♥
 
Imorgon är dagen som brukar vara min höjdpunkt på året, den dagen som gör att jag mår grymt bra och som får mig att känna mig så lycklig, men Sci-fi mässan imorgon kommer inte alls bli så som den brukar vara. Jag hoppas att jag kommer hitta några kompisar där för annars får jag gå runt ensam, vilket är väldigt tråkigt och jag har aldrig gått ensam till en Sci-Fi mässa förut. För det andra så har jag ganska lite pengar så jag kan inte alls köpa det jag vill, jag kommer inte ens kunna få en dvd signerad som jag får varje år. Har jag tur kanske jag kan köpa några filmer. Jag känner mig inte alls lika peppad på Sci-Fi mässan och när jag tänker på den nu så gör den mig lite ledsen, men jag ska ändå dit och iaf titta på allting som finns där för Sci-Fi mässan är trots allt den bästa dagen för mig, den betyder både mer för mig än min födelsedag och jul. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tråkigt att höra :( vet ju att du verkligen gillar den mässan... hoppas du dels hittar någon att gå där med, och dels att du hittar en undangömd slant du glömt bort :)

trevlig helg

MVH Stamp-E

2013-11-30 @ 08:30:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0