Annonser från BloggPartner

Sci-fi mässan 2013 Stockholm part 1

Hej alla läsare!♥
 

Nu har det blivit dags för den årliga Sci-fi mässan i Stockholm. Jag kom dit vid 10.30 och fick stå i kö till 11.00, men jag hann ta kort på en Stormtrooper medan jag stod i kön. 

 
 
Efter att jag kom in så gick jag en runda själv genom mässan för att kolla in vad dom hade att erbjuda och vad jag skulle lägga mina pengar på (då jag hade väldigt lite med mig). Efter det gick jag till Dragon's lair där David och Andres hade ett bord, där dom satt och spelade Heroclix. Jag satt med dom och människor kom fram till bordet för att spela och titta på. Jag snackade mest med Andres och tittade även på för att försöka förstå hur man spelar.
 
 
 
 
Vid 13.00 fick dom ta rast, så då gick till en pizzeria för att äta lunch och pizzorna var gigantiska, jag klarade inte ens av att äta upp hela vilket är olikt mig då jag kan äta hur mycket som helst. Klarar jag av en palmyratallrik borde jag ha klarat av denna pizza, men nej så blev det inte. 
 
 
Efter att ha ätit oss mätta gick vi tillbaka till mässan för att kolla runt bland olika filmer, posters, t-shirts and other stuff. Jag och Andres hittade lite filmer vid SubDvd ståndet och jag vill tacka Nicolas från SubDvd som har donerat pengar till ett projekt som jag kommer hålla på med i vår, det var kul att han kände igen mig. Jag fick även ett jättefint Yoda-halsband av Andres som jag kommer ha på mig hela tiden! 
 
 
Man ser inte halsbandet så noga, men det är jättefint!!! 
 
 
Jag och Jason.
 
 
Mina inköp blev Whisperer in Darkness, Do you like Hitchcock?, Rubber och Maniac 2012 på blu-ray. Innan mässan hade jag hoppats på att få köpa Maniac 2012 på blu-ray och I spit on your grave 2, men jag såg inte den sistnämnda filmen någonstans på mässan, så den får jag köpa någonannanstans. Imorgon kommer jag lägga upp mera bilder och inte så mycket text. Var ni på Sci-Fi mässan idag? 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0