Annonser från BloggPartner

Donera och stöd Love Me

Hej alla läsare!♥
 

Hjälp till med att finansiera långfilmen Love Me.

 
Jag kommer att börja filma min första långfilm nästa år, men det kommer inte att gå utan er hjälp. Här kan ni donera pengar till långfilmen Love Me, det minsta beloppet är en dollar och ni kan läsa på sidan vad ni kan få för olika saker beroende på hur mycket ni donerar. Ni är med och förändrar filmindustrin och mitt liv. Jag hoppas att ni kan donera någonting och om ni inte kan det, men ändå vill hjälpa till med att sprida info om filmen så dela gärna sidan och gilla sidan på facebook. Börja prata om filmen med era vänner och håll er upptaderade på facebooksidan och på twitter.
 
Ej bild från min film.
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik

Kan inte jag bara bli din sugar daddy? :D

Svar: Haha :D
Placebohoe

2013-07-30 @ 00:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0