Annonser från BloggPartner

Cinderella

Hej alla läsare!♥
 

''Jag hade ofta läst om den i Rue Morgue.''

 
Cinderella: Fastän Hyun-soo aldrig har sett sin far så har hon aldrig känt av hans frånvaro eftersom hon har en perfekt mor. Och eftersom hennes mor är en välkänd plastikkirurg så är hon aldrig ensam då hon hela tiden omges av flickor som vill bli vackrare. Men när en av hennes väninnor som modern misslyckats med återvänder med hämnd så är det bara början på en en omskakande tid för mor och dotter.
 
 
Jag trodde faktiskt att den här skulle vara mycket äckligare och läskigare, därför blev jag lite besviken då jag hade hört en hel del om denna filmen innan jag såg den. Jag hade ofta läst om den i Rue Morgue. Den var för det mesta ganska tråkig och jag brukar ofta gilla skräckfilmer från Asien då de brukar vara mer skruvade och konstigare än andra filmer, men tyvärr föll denna inte mig i smaken. Jag gillade dock att dem visade baksidorna med plastikoperationer och hur galen man kan bli om man tar i för mycket. 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner

Trackback
RSS 2.0