Annonser från BloggPartner

Min tisdag

Hej alla läsare!
 

Seminarie, semla och film!

 
Idag var jag fortfarande lite sjuk, men jag gick till skolan ändå för att vara med på seminariet om våran analys vi skrev. Jag skrev om Psycho och jag tycker att det gick ganska bra. Seminariet var på två timmar och efter det bestämde sig jag och fyra andra för att äta semlor och jag hittade den godaste semlan jag någonsin har ätit. Den var fylld med vaniljkräm och choklad i grädden, börjar dregla som Homer Simspon när jag tänker på den. Efter att jag kom hem har jag mest latat och vilat mig för att hoppas kunna bli helt frisk snart. Jag har även hunnit se Silver linings playbook och det är nog den ända filmen jag hinner se idag för  jag känner mig trött och ska nog sova ganska snart.
 
Jag vill så gärna tillbaka till min klubb och träna snart. Detta är jag och Leo D'avila när han var och höll pass på våran klubb i några dagar.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0