Annonser från BloggPartner

Hemtenta

Hej alla läsare!♥
 

Peeping Tom och Psycho

 
Just nu sitter jag och skriver på min hemtenta och jag kommer skriva om några filmer, två av dom kommer vara Peeping Tom och Psycho. Jag har sett båda filmerna flera gånger förut och jag gillar båda, vilket gör det roligt att se dom igen. Jag beställde även en Tim Burton bok idag för jag vill gärna köpa flera böcker, speciellt dom som analyserar filmer inom skräckgenren. Jag är riktigt glad att jag har kollat på så många skräckfilmer och läst mycket om den genren för det visar att det lönar sig nu då jag inte behöver läsa något om skräckgenren alls då jag ska analysera den, för det mesta sitter redan i mitt huvud och jag kan dra egna slutsatser och tankar.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Elina

Har du sett rape-revenge-filmen American Mary? Jag såg den igår, asbra!! :)

Svar: Ja jag såg den för några dagar sedan och blev positivt överraskad :)
Placebohoe

2013-02-17 @ 21:46:38
URL: http://elinianen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0