Annonser från BloggPartner

Frankenweenie

Hej alla läsare!♥
 

''Filmen bjöd på många skratt och underliga karaktärer.''

 
Frankenweenie: Unga Victor gör ett vetenskapligt experiment med förhoppningen att återuppliva hans älskade hund Sparky, men experimentet resulterar i oavsiktliga och monstruösa konsekvenser.
 
 
Jag har äntligen sett Frankenweenie på bio och jag gillade den oerhört mycket. Stilen och karaktärerna är precis så som jag föreställde mig och allting passade ihop riktigt bra i filmen. Jag rekommenderar att man ser kortfilmen Frankenweenie innan man ser denna långfilm. Filmen bjöd på många skratt och underliga karaktärer. Jag vill inte att filmen skulle ta slut och alla karaktärer är bra genomarbetade, animationen är väldigt snygg och jag vill väldigt gärna se den igen. Jag gillar den här typen av animering och jag hoppas på att Tim Burton kommer bjuda oss på flera filmer av detta slag.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh jag ville se denna på bio, men det verkar inte som om den visas mer här i Stockholm. :(

Svar: Tror inte det :(
Placebohoe

2013-02-21 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0