Annonser från BloggPartner

Beställt

Hej alla läsare!♥
 

Tre nya filmer är beställda.

 
Mimic på Blu-ray, Slaughter High ( Arrow-edition ) och Final destination 5 på dvd. När man är hemma och är sjuk finns det inte så mycket att göra än att kolla in olika filmsidor och beställa hem några filmer. Jag älskar Arrow-utgåvorna, dem är grymt snygga och fyllda med extramaterial, jag kommer nog skriva ett inlägg o Jag kommer inte kunna träna MMA idag, utan kommer vara hemma och vila upp mig inför seminariet i skolan imorgon. Vi kommer även att få en hemtenta denna vecka som vi kommer ha en vecka på oss att skriva.
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0