Annonser från BloggPartner

The Thing from another world

Hej alla läsare!♥
 

''Den kändes inte lika spännande som de andra The Thing filmerna''

 
The Thing from another worldEtt forskarlag i Arktis upptäcker ett rymdskepp fastfruset i isen. Helvetet bryter lös när de tinar upp piloten. Filmen är förlagan till John Carpenters The Thing.
 
 
 
Jag har sett Carpenters The Thing och nyinspelningen, men har hela tiden missat att se The Thing from another world och nu har jag äntligen gjort det. Jag tycker fortfarande att Carpenters The Thing är den bästa, men denna filmen hade mystik, atmosfär och fint foto. FIlmen är kort, vilket fick det att känna att det hann hända ganska mycket på kort tid, vilket hjälpte filmen. Den kändes inte lika spännande som de andra The Thing filmerna. Den andra halvan av filmen var bättre, men det var synd att det inte fanns fler scener med ''The Thing'', för det är ändå de scenerna i de nya filmerna som jag tycker är mest spännande och sevärda. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0