Annonser från BloggPartner

Gravity

Hej alla läsare!♥
 

''Jag tycker att manuset är riktigt bra för att den fokuserar på rätt saker istället för att gå ut på olika sidospår.''

 
 
Gravity: Dr. Ryan Stone är en medicintekniker som är ute på sitt första uppdrag i rymden tillsammans med den erfarna astronauten Matt Kowalsky som är ute på sin sista resa före pensionen. Rymdfärjan förstörs, Stone och Kowalsky är helt ensamma – och endast ihopkopplade med varandra glider de ut i mörkret. Av tystnaden förstår de att all kommunikation med Jorden har brutits och samtidigt som rädslan övergår i panik så försvinner lite syre för varje litet andetag
 
 
 
Gravity var inte alls som jag hade förväntat mig och redan efter några minuter så sätter all action igång. Filmen är spännande, främst för att jag inte alls visste hur det skulle sluta eller vad som skulle hända och Sandra Bullock gör en otroligt bra roll i Gravity, en av hennes bästa roller och det skulle inte förvåna mig om hon blir oscarsnominerad för den. Jag tycker att manuset är riktigt bra för att den fokuserar på rätt saker istället för att gå ut på olika sidospår. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0