Annonser från BloggPartner

Big Ass Spider

Hej alla läsare!♥
 

''Jag gillade verkligen öppningsscenen  till filmen, musiken var passande och scenen var riktigt bra gjord''

 

Big Ass Spider:
 En gigantisk utomjordisk spindel flyr från ett militärlaboratorium och härjar i Los Angeles. När en större insats av militären misslyckas är det upp till forskare och en smart insektsbekämpare att döda varelsen innan staden är förlorad.
 
 
 
Jag gillade verkligen öppningsscenen till filmen, musiken var passande och scenen var riktigt bra gjord och jag fick en bra känsla på en gång. Spindlarna i filmen är ibland snygga, men ibland riktigt fula, vilket var synd och att använda datagjorda spindlar som verkligen ser datagjorda ut är också synd, men jag kunde ändå förbise det den här gången. Jag gillade handlingen och filmen är ganska kort vilket fungerar väldigt bra. Big Ass Spider var bättre än jag trodde och jag fick mig ett par skratt. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0