Annonser från BloggPartner

Paraplyerna i Cherbourg

Hej alla läsare!♥
 

 ''jag gillade slutet och tycker att känslan var helt rätt.''

 
Paraplyerna i Cherbourg: Hela dialogen sjungs i detta romantiska drama om Geneviève och Guy som är kära och blir med barn. Men så blir Guy inkallad till armén, och väntas inte tillbaka förrän om två år. Geneviève blir i stället uppvaktad av Roland, som är villig att träda in som far till barnet.
 
 
Från början tyckte jag att det var lite irriterande att dom verkligen sjöng varenda replik, men efter ett tag vänjde jag mig vid det. Jag gillar Catherine Denevue och tycker att hon gjorde ett bra jobb. Relationen mellan dom engagerar mig, men handlingen är inte så väldigt speciell och chockerande. På vissa ställen kändes manuset lite platt, men jag gillade slutet och tycker att känslan var helt rätt. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0