Annonser från BloggPartner

Tom hardy topp 5

Hej alla läsare!♥
 

Nu kommer min Tom Hardy Topp 5 lista!

 
Grym skådis som gör varje roll minnesvärd och sin egen! Dessa filmer som är med i min lista är mina favoriter bland dom som han har varit med i. Såg om Warrior för någon dag sen, fortfarande lika bra som första gången jag såg den. Ska snart se om Inception! 
 
1. Warrior
 
 
 
2. The Dark Knight Rises
 
 
3. Inception
 
 
4. Lawless
 
 
5. Bronson
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: vicky

Har du Bronson på nummer 5? den är nummer 1 för mig =)
Ser fram emot top 10 listan!

Svar: Jo, Warrior kommer nog alltid vara etta för mig! Sen kollade jag på vad jag har röstat på filmerna + hans karaktär och hur han spelade den och då fick Bronson hamna på nummer 5, men han är grym i den också! :)
Placebohoe

2012-09-19 @ 13:20:43
Postat av: Emma

Jag vill se Lawless! Recensera gärna den!

Svar: Ska göra det när jag hinner :)
Placebohoe

2012-09-19 @ 13:29:36
Postat av: a

layer cake borde vara på femteplatsen istället för bronson.

Svar: Jag gillade hans skådespel, men filmen föll mig inte i smaken lika mycket som dessa fem som är med i min lista, därför är den inte med, men kanske kommer med om jag gör en topp 10 lista.
Placebohoe

2012-09-19 @ 13:57:30
Postat av: Sami

Älskar BANE!!!

Svar: ME TOO!! :)
Placebohoe

2012-09-20 @ 19:41:48
URL: http://ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0