Annonser från BloggPartner

Svart-vitt på trädgården

Hej alla läsare!♥
 

Jag vill träna, inte vara sjuk!

 
 
Jag är fortfarande sjuk, jag mådde bättre idag, men har börjat hosta, är så sur för att jag inte kan träna. Jag behöver verkligen träna för att utvecklas, men jag är hellre hemma och blir frisk än att smitta andra så att dem inte kan träna. Jag är hemma och vilar just nu med Tomas som kom hem till mig helt blöt för att det hade regnat, dessutom var hans ena sko blodig pga skavsår, så vi vilar just nu och ska kolla på en MMA-gala som sänds snart på internet. Jag har planerat in några inspelningsdagar nästa vecka för mig och min mamma, för vi har några scener tillsammans i serien Infectious Blood. 
 


Tagen av mig i Polen, på mormors trädgård. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0