Annonser från BloggPartner

Mina mål efter 8 månader.

Hej alla läsare♥
 

Nu ska jag se om jag kan checka av några mål. 

 
Detta är listan som jag skapade vid nyår det här året. 
 
* Vara mer social, våga prata med folk utan att vara rädd. 
* Gå min första Shootfightingmatch
* Filma någonting det här året - X Jag har filmat flera kortfilmer och en serie.
* Resa någonstans, förutom Katowice
* Träffa mina kusiner mycket mer - X Det har varit grymt kul.
* Komma upp 1700 filmer i min filmsamling
* Se minst 700 utav alla filmer i 1001 filmer du måste se innan du dör
* Gå ner till min rätta viktklass
* Våga gå på en fest eller något liknande där jag bara känner en enda person och försöka ha roligt.
* Skaffa en katt
* Skicka iväg någon utav mina kortfilmer till någon filmtävling - X Jag har skickat till flera filmfestivaler.
* Göra någonting vettigt i höst angående att fortsätta utbilda mig
* Köpa alla Ultimate Fighter säsonger som finns
* Ha en sjukt jävla bra fest
* Göra min klubb stolt över mig
* Våga gråta inför någon och framför allt för mig själv
* Göra min Dario Argento samling komplett
* Komma upp i 4100 sedda filmer - X Är uppe i 5000 nu.
* Våga tro på mig och inte sitta tyst när jag är bland många människor
* Se minst 100 filmer på bio
* Uppleva någonting riktigt galet med mina kusiner i Polen
 



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0