Annonser från BloggPartner

Lawless

Hej alla läsare!♥
 

''Han var den karaktär som lös starkast i filmen.''

 
Lawless: Filmen utspelar sig under förbudstiden i USA och är den sanna berättelsen om bröderna Bondurant - fräcka och orädda unga spritlangare som kom att bli legendariska brottslingar. 
 
 
 
Jag hade ganska stora förväntningar inför Lawless då Tom Hardy är med i den. Jag blev riktigt indragen i filmen på en gång och Tom Hardy är grym i sin roll och han gjorde att jag ville följa hans karaktär och både kände med alltig som hände honom. Han var den karaktär som lös starkast i filmen. Det är en hel del skottlossning i filmen och vissa råa scener, vilket passade filmen väldigt bra. Lawless fick mig att känna många olika känslor ganska starkt, vilket är få filmer som lyckas med, därför vill jag gärna se om denna så snart som möjligt. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för recensionen, nu e jag ännu mer sugen på att se Lawless!

Svar: Se den! ;)
Placebohoe

2012-09-29 @ 22:20:30
Postat av: Ricky

Bara det att Nick Cave skrivit manus gör att jag vill se den. Får ta och göra det så fort jag får lite tid över...

Svar: Ja gör det :)
Placebohoe

2012-09-30 @ 23:21:42
URL: http://lolasbasement.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0