Annonser från BloggPartner

Human centipede 3

Hej alla läsare!♥
 
Human Centipede 3 kommer bli riktigt jävla grym!
 
Jag kan knappt förklara hur mycket jag längtar till Human Centipede 3. Jag ser fram emot att se alla galenskaper som Tom Six kommer att komma med. Han är en regissör som tänker utanför ramarna och det har han bevisat med sina två första THC-filmer. Det har knappt kommit någon info om tredje filmen, men jag hoppas på att få veta något snart. Hans filmer inspirerar, den inspirerade min kortfilm Anya en del, specielt på sättet som hon rör sig på. 
 
Ifall ni vill följa regissören eller skådisarna på twitter så har jag några förslag på vilka ni kan följa:
 
@tom_six
@emma_lock
@LaurenceRharvey
@ashlynnyennie
 
Dessa är dem jag följer.
 

Bild från The Human Centipe 2

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag vill se tvåan, har inte gjort det än. :) visserligen gillade jag inte den första, men jag tror att den andra kan vara bättre! Bilden ser jätte-awesome ut. ^^

Svar: Jag tycker att du ska se tvåan, den innehåller mycket mer bajs vilket du älskar ;)
Placebohoe

2012-09-06 @ 23:14:09
Postat av: Angelica

Åh, då måste jag se den omedelbums! ><

Svar: Ja hur ska du annars kunna bli kåt? :O
Placebohoe

2012-09-07 @ 14:46:59
Postat av: Angelica

Ja det är väldigt svårt, Jacob vill tyvärr inte involvera så mycket bajs i vårt sexliv. :( måste seeee

Svar: Ja då måste du se! :D
Placebohoe

2012-09-07 @ 23:46:52
Postat av: Sami

Jag längtar verkligen till den tredje filmen jag med. Har dock inte skaffat 2:an på blåfilm ännu :( måste göras!

Svar: Ja, se till bara så att du får rätt utgåva! :)
Placebohoe

2012-09-08 @ 15:19:50
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0